Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Διάφορες ανακοινώσεις του σχολείου μας

  • Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΣΤ΄τάξης στο CERN

    Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΣΤ΄τάξης στο CERN

    Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο CERN το μεγαλύτερο σε έκταση κέντρο πυρηνικών ερευνών, και ειδικότερα επί της σωματιδιακής φυσικής, στον κόσμο που βρίσκεται δυτικά της Γενεύης, στα σύνορα Ελβετίας και Γαλλίας.

    Η επίσκεψη έγινε από τις 16/5/2026 έως τις 20/5/2026. Στα
    πλαίσια της εκπαιδευτικής εκδρομής τα παιδιά επισκέφτηκαν επίσης το Ολυμπιακό Μουσείο της Λοζάνης, το Μουσείο Σοκολάτας στο Boch και το Μουσείο Ψευδαισθήσεων στη Γενεύη.
    Κατά την διάρκεια της επίσκεψης τους στο CERN τα παιδιά πήραν μέρος σε πειράματα και περιηγήθηκαν στην διαδραστική έκθεση του κέντρου.

    Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το πείραμα ALICE, όπου τους ξενάγησε η καθηγήτρια και διευθύντρια του πειράματος, κ. Δέσποινα Χατζηφωτιάδου. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την
    Κβαντική Φυσική και το έργο των επιστημόνων.

    Η εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Πολιτιστικού προγράμματος «Ξεκλειδώνοντας τα μυστικά της Δημιουργίας του Σύμπαντος».


    Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:
    Ιωαννίδης Λάζαρος ΠΕ86
    Μυστακίδου Κωνσταντίνα ΠΕ70
    Η Διευθύντρια:
    Σερεμέτη Δέσποινα

  • Συμμετοχή του σχολείου μας στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών «Μύρισε σινεμά»!

    Συμμετοχή του σχολείου μας στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών «Μύρισε σινεμά»!

    Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 οι μαθητές της Ε’ Τάξης παρακολούθησαν το 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών «Μύρισε σινεμά» στον Κινηματογράφο Ολύμπιον.

    Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μία σειρά ταινιών που δημιούργησαν παιδιά από σχολεία όλης της Ελλάδας, ενώ ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε και η προβολή της ταινίας μικρού μήκους που δημιούργησαν οι ίδιοι με τη βοήθεια των φοιτητριών του τμήματος Κινηματογράφου του ΑΠΘ, στο πλαίσιο συμμετοχής του σχολείου μας στο Φεστιβάλ.

    Η ταινία δημιουργήθηκε ύστερα από δράσεις που έγιναν στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων και μέσα από τη συνεργασία της σχολικής μας μονάδας με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Οι μαθητές ανέλαβαν τόσο τον ρόλο του σεναριογράφου όσο και της σκηνοθεσίας της ταινίας animation που δημιουργήθηκε. Ακόμη, κατασκεύασαν οι ίδιοι τις φιγούρες και τα σκηνικά της ταινίας και συμμετείχαν στην υλοποίηση των γυρισμάτων μέσα στην τάξη.

    Ακόμη, στην εκδήλωση συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία η χορωδία του σχολείου μας υπό τη Διεύθυνση της Μουσικού κυρίας Παρασκευής Καραγιάννη.

    Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές!

  • Οι “Οργανούληδες” στο σχολείο μας!

    Οι “Οργανούληδες” στο σχολείο μας!

    Στόχος του Προγράμματος ήταν η ανάπτυξη και η ενίσχυση της κουλτούρας της δωρεάς οργάνων καθώς και η ευαισθητοποίηση των μαθητών.

    Οι μαθητές, αφού πληροφορήθηκαν για τα βασικά όργανα του ανθρώπινου σώματος στα οποία μπορεί να γίνει μεταμόσχευση, είχαν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε διαδραστικό κουίζ και να εκφράσουν απορίες τους.

    Στο τέλος του Προγράμματος, τους δόθηκαν συμβολικά δώρα (μπλοκ ζωγραφικής, καπέλα, μπαλόνια κ.α.).

  • Συμμετοχή στη δράση «Προαγωγή Υγείας Οικογένειας και Παιδιού»

    Συμμετοχή στη δράση «Προαγωγή Υγείας Οικογένειας και Παιδιού»

    Το Πρόγραμμα αφορούσε την ενίσχυση της συναισθηματικής επίγνωσης και την καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας των μαθητών γύρω από ζητήματα ψυχικής υγείας.

    Η εκδήλωση υλοποιήθηκε σε ένα ασφαλές και κατάλληλα διαμορφωμένο περιβάλλον με την παρουσία εξειδικευμένων επαγγελματιών και περιελάμβανε μία σειρά από διαδραστικά εργαστήρια, ομαδικά παιχνίδια, δραστηριότητες δημιουργικής και σωματικής έκφρασης καθώς και καλλιτεχνικά δρώμενα.

    Ακόμη, κατά τη λήξη της εκδήλωσης, δόθηκαν στους μαθητές πλούσια δώρα!

  • Η εκδρομή μας στην Κωνσταντινούπολη!

    Η εκδρομή μας στην Κωνσταντινούπολη!

    Οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών και των γονέων τους είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την εργασία τους στο Ζωγράφειο Λύκειο, υπό μορφή αφίσας. Το συνέδριο με τίτλο «Ιστορική Μνήμη και Πράσινη Μετάβαση: Περιβάλλον και Αειφορία σε Κωνσταντινούπολη και Θεσσαλονίκη», το οποίο εντάσσεται στο Εθνικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο Δράσης «Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», αφορούσε τομείς όπως η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, η αειφορία και ο πολιτισμός.

    Εκεί, είχαμε την τιμή και τη χαρά να μας υποδεχτεί και ξεναγήσει ο Διευθυντής του Ζωγράφειου Λυκείου, ο οποίος μας ανέδειξε σημαντικά πολιτισμικά στοιχεία της Πόλης και μας τόνισε την ιδιαίτερη σύνδεση του Λυκείου με τον ελληνισμό.

    Επιπρόσθετα, είχαμε τη δυνατότητα να επισκεφτούμε σημαντικά αξιοθέατα της Κωνσταντινούπολης και να περιηγηθούμε στα γραφικά σοκάκια του ιστορικού της κέντρου. Ακόμη, πραγματοποιήσαμε κρουαζιέρα στον Βόσπορο, όπου μπορέσαμε να παρατηρήσουμε και τις δύο πλευρές της πόλης (Ευρωπαϊκή και Ασιατική) και να εξερευνήσουμε την αρχιτεκτονική των κτιρίων, καθώς και το ιδιαίτερο φυσικό τοπίο.

    Μία σημαντική και συγκινητική στιγμή του ταξιδιού μας, υπήρξε η επίσκεψή μας στον ναό της Αγίας Σοφίας, όπου οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να βιώσουν τις πολιτισμικές αντιθέσεις και να κατανοήσουν βιωματικά όσα διδάχθηκαν στο μάθημα της Ιστορίας.

    Η εκδρομή πέρα από τον εκπαιδευτικό της χαρακτήρα, συνέβαλε στην κοινωνικοποίηση των μαθητών και στην ενίσχυση των δεσμών φιλίας ανάμεσα τους, αφού τους γέμισε με υπέροχες κοινές αναμνήσεις και εικόνες οι οποίες θα μείνουν ανεξίτηλες στο πέρασμα του χρόνου!

  • Ateliers scolaires culinaires – Voyage en Provence

    Ateliers scolaires culinaires – Voyage en Provence

    Η επίσκεψή μας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος των Γαλλικών, έπειτα από την πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού Γαλλικής Γλώσσας του Σχολείου μας, κας. Βιργινίας Κολέα.

    Το εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με τίτλο “Ateliers scolaires culinaires – Voyage en Provence“, στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές μας, διοργανώθηκε από Λύκεια πόλεων της Νότιας Γαλλίας και αφορούσε στην Διαπολιτισμική επαφή και την  ανάδειξη της γαλλικής κουλτούρας, μέσα από τη δοκιμή γαλλικών φαγητών και ποτών, την εξάσκηση στη γαλλική γλώσσα και την επαφή με το art de la table.

    Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές δοκίμασαν παραδοσιακές γαλλικές συνταγές, έστρωσαν το τραπέζι με βάση τους κανόνες του art de la table και έμαθαν πολλές γαλλικές λέξεις που αφορούν την κουζίνα.

    Η επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε με ομαδική φωτογραφία, αφήνοντάς μας με τις καλύτερες εντυπώσεις!