Στα πλαίσια του μαθήματος για τον επαγγελματικό προσανατολισμο, η σχολικη ψυχολόγος Ms Judith Wa από την Αυστρια επισκέφθηκε το σχολείο και συζήτησε με τους μαθητές της Έκτης τάξης.
Οι μαθητές συζήτησαν για τα επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν και έκαναν συγκρίσεις ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα Ελλάδας και Αυστρίας. Ακολούθησε εκπαιδευτικό παιχνίδι με την κ. Wa.
Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο CERN το μεγαλύτερο σε έκταση κέντρο πυρηνικών ερευνών, και ειδικότερα επί της σωματιδιακής φυσικής, στον κόσμο που βρίσκεται δυτικά της Γενεύης, στα σύνορα Ελβετίας και Γαλλίας.
Η επίσκεψη έγινε από τις 16/5/2026 έως τις 20/5/2026. Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής εκδρομής τα παιδιά επισκέφτηκαν επίσης το Ολυμπιακό Μουσείο της Λοζάνης, το Μουσείο Σοκολάτας στο Boch και το Μουσείο Ψευδαισθήσεων στη Γενεύη. Κατά την διάρκεια της επίσκεψης τους στο CERN τα παιδιά πήραν μέρος σε πειράματα και περιηγήθηκαν στην διαδραστική έκθεση του κέντρου.
Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το πείραμα ALICE, όπου τους ξενάγησε η καθηγήτρια και διευθύντρια του πειράματος, κ. Δέσποινα Χατζηφωτιάδου. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την Κβαντική Φυσική και το έργο των επιστημόνων.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Πολιτιστικού προγράμματος «Ξεκλειδώνοντας τα μυστικά της Δημιουργίας του Σύμπαντος».
Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 οι μαθητές της Ε’ Τάξης παρακολούθησαν το 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών «Μύρισε σινεμά» στον Κινηματογράφο Ολύμπιον.
Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μία σειρά ταινιών που δημιούργησαν παιδιά από σχολεία όλης της Ελλάδας, ενώ ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε και η προβολή της ταινίας μικρού μήκους που δημιούργησαν οι ίδιοι με τη βοήθεια των φοιτητριών του τμήματος Κινηματογράφου του ΑΠΘ, στο πλαίσιο συμμετοχής του σχολείου μας στο Φεστιβάλ.
Η ταινία δημιουργήθηκε ύστερα από δράσεις που έγιναν στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων και μέσα από τη συνεργασία της σχολικής μας μονάδας με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Οι μαθητές ανέλαβαν τόσο τον ρόλο του σεναριογράφου όσο και της σκηνοθεσίας της ταινίας animation που δημιουργήθηκε. Ακόμη, κατασκεύασαν οι ίδιοι τις φιγούρες και τα σκηνικά της ταινίας και συμμετείχαν στην υλοποίηση των γυρισμάτων μέσα στην τάξη.
Ακόμη, στην εκδήλωση συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία η χορωδία του σχολείου μας υπό τη Διεύθυνση της Μουσικού κυρίας Παρασκευής Καραγιάννη.
Στόχος του Προγράμματος ήταν η ανάπτυξη και η ενίσχυση της κουλτούρας της δωρεάς οργάνων καθώς και η ευαισθητοποίηση των μαθητών.
Οι μαθητές, αφού πληροφορήθηκαν για τα βασικά όργανα του ανθρώπινου σώματος στα οποία μπορεί να γίνει μεταμόσχευση, είχαν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε διαδραστικό κουίζ και να εκφράσουν απορίες τους.
Στο τέλος του Προγράμματος, τους δόθηκαν συμβολικά δώρα (μπλοκ ζωγραφικής, καπέλα, μπαλόνια κ.α.).
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και Στ’ τάξης, τη Δευτέρα 4 Μαΐου, επισκέφτηκαν το Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης και συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Ανοίγουμε πανιά – Η περιπέτεια ξεκινά από το δημοτικό”.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το άθλημα της ιστιοπλοΐας και της κωπηλασίας, να μπουν και να πλοηγήσουν βάρκες optimist. Το πολύ όμορφο αυτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα διοργάνωσε η Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης.